PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A K PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE
Podlimitní veřejná zakázka na dodávku zadávaná formou zjednodušeného podlimitního řízení dle ustanovení §38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, dále jen zákon.
Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na dodávku
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení dle ustanovení § 38 zákona
1. Identifikační údaje zadavatele
Název zadavatele: Obec Kubova Huť
Sídlo zadavatele: Kubova Huť 22, 385 01 Kubova Huť
IČ: 00583057
Osoba oprávněná jednat: Ing. Zdeněk Klose, starosta obce
Telefon: +420 608 941 494
Email, webové stránky: info@kubovahut.cz, www.kubovahut.cz
|
kontaktní osoba: Ing.David Plíštil, Ph.D., MBA
TENDRA spol. s r.o.
Adresa: Legionářů 72/15, 276 01 Mělník
IČ: 01820265
DIČ: CZ01820265
e-mail: verejnezakazky@tendra.cz
webové stránky: www.tendra.cz
telefon: +420 733 252 765, +420 313 035 219
2. Název a popis předmětu zakázky
Název předmětu zakázky: „Svážíme bioodpad z obce Kubova Huť“
Místo plnění veřejné zakázky: Obec Kubova Huť, Kubova Huť 22, 385 01 Kubova Huť
Doba plnění veřejné zakázky: do 90 dnů od data účinnosti kupní smlouvy.
Smlouva nabývá účinnosti dnem doručení informace o kladném Rozhodnutí o poskytnutí dotace odběratelem dodavateli. Tuto informaci poskytne odběratel dodavateli neprodleně po přijetí a akceptování Rozhodnutí o poskytnutí dotace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nákladního automobilu, kontejnerů, domovních kontejnerů a štěpkovače která obsahuje:
Nákladní automobil včetně kontejnerového nosiče (podvozek pro výměnné nástavby) - 1 ks
Vanový kontejner - 2 ks o celkovém objemu 8 m3
Vanový kontejner - 1 ks o celkovém objemu 6 m3
Vanový kontejner - 1 ks o celkovém objemu 8 m3
Domovní kontejner - 12 ks o celkovém objemu 2,88 m3
Síť na kontejnery – 1 ks
Štěpkovač s motorovou jednotkou – 1 ks
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky s rozpočtem a zadávací dokumentací.
Kód CPV zakázky:
Dodávka: CPV Rozsah
Podvozky s výměnnými nástavbami 34144500-3 1 ks
Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky 34928480-6 16 ks
Speciální stroje pro zahradnictví a lesnictví 16600000-1 1 ks
3. Předpokládaná hodnota zakázky bez DPH
Celkový rozpočet: 2,6 mil Kč bez DPH
4. Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 15.9.2014
konec běhu lhůty pro podání nabídek: 1.10.2014 v 11:00 hod.
Místo pro podání nabídek: Úřad obce Kubova Huť, Kubova Huť 22, 385 01 Kubova Huť
Nabídky lze poslat doporučenou poštou, kurýrní službou nebo osobně v úřední hodiny: St 17:00 - 19:00, Pá 17:00 – 19:00 hodin, poslední den lhůty do 10:00 hod. V jiné dny po telefonické dohodě na tel. +420 608 941 494.
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům, s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst. 3 zákona nebo do zrušení zadávacího řízení.
5. Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
6. Jazyk nabídky
Nabídka (vč. návrhu smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce. Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka, tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
7. Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
8. Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky, rozpočet a poskytnutí dodatečných informací
Textová část zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele: http://www.profilyzadavatelu.cz/profil/obekubhut/
Části zadávací dokumentace, které nejsou uveřejněny, budou zájemcům poskytnuty zdarma e-mailem na základě písemné žádosti, která bude mít náležitosti objednávky, zaslané kontaktní osobě na:
email: verejnezakazky@tendra.cz nebo
adresu: TENDRA spol. s r.o., Ing. David Plíštil, Ph.D.,MBA, Legionářů 72/15, 276 01 Mělník
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek kontaktní osobě zadavatele na email verejnezakazky@tendra.cz.
Dodatečné informace včetně přesného znění dotazu budou nejpozději do 3 pracovních dnů zaslány všem známým uchazečům a zájemcům. Současně budou zveřejněny na profilu zadavatele a uchazeči a zájemci jsou povinni sledovat zveřejňované informace na profil zadavatele.
Ostatní údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace.
V Kubově Huti dne 15.9.2014
……….………………………
Ing. Zbyněk Klose
starosta obce